4 april



Torsdag för två veckor sen åt vi falafel i folkets park och det var varmt på riktigt.
Världssöt.


Sen gick vi på second hand och jag hittade en wb stråhatt som jag letat efter i årtal. Och en vintage, asfin, sliten KÅNKEN??!!! för bara 100kr. För bra för att vara sant och i bästa färgerna.

Men även...

En ny cool tröja som går direkt till min samling av tröjor med konstigt och annorlunda, asfett tryck. Pep när jag såg den, bokstavligen. Fatta en indisk, hindu, comictröja. Jag är så besatt av hinduismen, att man inte kan fatta det. Måste varit en av de bästa second hand turerna någonsin.


Och här är jag coolare än någonsin. Hashtag #IMHO

Kommentarer

Vad kul att du vill kommentera:

Ditt fina namn:
kom ihåg mig,eller?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/din fina blogg:

Kommentar:

Trackback